Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
14.09.2007 15:25 - стиХЧЕта №1
Автор: krissssssssss Категория: Други   
Прочетен: 929 Коментари: 0 Гласове:
0

Последна промяна: 14.09.2007 15:47


image

Мила моа чакай ме на завоа. Моа да доа, моа и да не доа, ама ако доа знаеш какво моа.

image

Люби и обичай, но не се овличай, че от мадама ще станеш мама, а от готин батко неизвестен татко.

image

Целувката на гаджето те праща на луната, а шамара на бащата те връща на Земята.

image

Недей ме пита имаш ли сестричка? Къде е тя, как е тя сега. Сестричката ми бе като звездичка, но малкото дете се разболя. Тя беше малка в малка голяма. Не бе видяла още селската река и можеше да казва само "мама", с мам тя наричащше всички. И мене и татко и всички у дома. И преди да склоним сините очички, нарече с мама и смърта.

image

Ще минат много години, ще минат много лета, но аз съм на четиринайсет години, и ти ме запомни така.

image

Навън е нощ! В леглото той и тя. Тя го целуна, той подскочи. Тя го щипна, той подскочи. Накрая той не изтърпя, удария и тя умря! АХ, ГОРКАТА МУХА!

image

Когато станеш с коси побелели, ти разтвори тези страници пожълтели, и разкажи на своя внук, коя лудетина се е подписала тук!

image

Които те обича повече от мен, нека се подпише, самоче под мен.

image

Обикнах те приятелю любими от оня ден, когато те видях. И вече друга мисъл ме измъчва, дали ще видя образат ти пак.

image

Ах, как желая да си ти до мен, да се разхождаме сами, и никой, никога да не попречи на нашите мечти.

image

image

Ти знаеш, аз те очаквам и жадувам за теб. Бих изкала всичко да направя, само ти да си до мен.

image

Уча за 6, Зная за 5, Изпитват ме за 4, Отговарям за 3, Пишат ми 2. Е, кажи не са ли свине.

image

Родило се едно дете и Иле кръстили го те. Сега разте и живее, и мъжките сърца владее.

image

Люби и обичай! - Казал е Христос, но обичат ли те, това е друг въпрос?

image

Когато видиш елен, спомни си за мен, но ако е ранен - свършено е с мен!

image

Събирах ме се значи, да обсъдим значи, какво значи, думата значи, обсъдихме значи, че думата значи, нищо не значи.

image

Как е хубаво да си ученичка, да влизаш з закъснение в час, да сваляш с късата поличка, всички ученици в час.

image

Трудно е да скъсаш корабно въже, но дваж по-трудно е да чуеш истината за едно момче!

image

Ще мине веселото детство, ще станат сиви твойте дни. И глупавото си вълшебство живота ще се завърти. И някой ден, съвсем случайно ще зърнеш на тавана стар, една захвърлена тетрадка, един изтаснъл детски блян. Ще повдигнеш твърдата корица с пожълтелите листа., и ще разбереш, че неусетно е отминала и младоста.

image

Аз срещнах те - Защо? Незная! Обичах те - но пак не зная как! И винаги едно мечтая, това да се повтори пак!

image

image

Когато станеш майка на собственото си дете, научи го да обича, а не да яде!

image

Червени устни, ах колко са вкусни.

image

Не ме чакай в гората няма бензин в колата, чакай ме в леглото идвам с колелото.

image

Вярвай в трудни моменти, смей се когато тъжиш, лесно е глава да отпуснеш трудно е да победиш.

image

Има болки, който понасяме и удари, които търпим, и спомени, които отнасяме в нощите, който не спим. Има обич, която очакваме, има скръб, за която мълчим и в тези минути съзнаваме колко е трудно да бъдеш един.

image

Смърт на левскарите, враг на Земята, унищожили футбола у нас. Много са цесекарите, малко са левскарите. О, колко жалко е да си левскар.

image

Гуменките ми пробити, гаштичките с тел зашити, шапката ми е голяма, а акъла хич го няма.

image

Живей властно, люби страстно и знай, че жената е нещо прекрасно.

image

Всяка грешка е човешка човек понякога греши, но често пъти малката грешка голямо щастие руши!

image

Някъде, някога, толкова някога, колкото в двата пъти с няколко думички в някаква уличка спряхме веднъж любовта. Беше найстина толкова истинско, колкото може да е. Беше божествено, беше тържествено, беше но вече не е!

image

image

Здравей Петко, днес се блъснах в шкафа и реших да ти напиша два-три лафа. Имаш похотка, като гърбава котка. Имаш усмивка, като счупена мивка. Лежиш ми на сърцето, като сплут домат на шосето.

image

Мъжът е крава, която се обяснява на всяка , която минава.

image

Ако нявга се завърнеш, на моя ела тогазц и ч,й от явора, посърнал, колко дълго те обичах аз. Чуй мойте въздишки скрити, чуй моя тих надгробен зов, чуй как ридае над тревите една погубена любов.

image

Как тихичко си капеха листата и вятърът ги носеше навред, за сетен път си сляха ту естата, раздяла вечна бе за тях. Защо ли тя престана да ми пише? Защо постъпваш с мен така? И без да хленчи и въздиша, достатъчно той си изпълняваше дълга. Една вечер преди наряда получи дълго очакван плик. "Прости, пости, че се омъжих, скъпи!" - прочете бавно младия войник. Остави писмото, взе противогаза, изчисти на автомата си цефта и в тъмната вечер отиде той да пази на младото семейство радоста. Съдба, съдба, защо си тъй жестока!? Защо отне ми първата любов? Върни ми я тя трябва да е моя!! Върни ми я, върни!

image

Един единствен път обичах, протягах чакащи ръце, но ги разбих в леден камък, защото го помислих за сърце.

image

Да. Аз съм цялата в бяло, цялата в коприна. Усмихвам се на сила, а нещо в гърдите ми гори. а как е шумно хората се смеят, след малко ще пристигне той. Ще ме целуне и ще каже: "Хайде мила изтрий сълзите и бъди герой". Но аз не мога, чуватели хора? Пред всичко спирам с пламени очи. Не го обичам чуватели вие един вик в мен се блъска и крещи, но срещам твойте очи. Да мама само ти си ме разбрала и очите ти насоойчиво ме молят: "Недей дете, задири мен тръгна". След хората вървим двамата облечени в целувка  и цветя. Усмехвяам се единствено на мама, с колко обич ме изпраща тя. Едно дете, до мен приближава: "Вземи" казва "тез цветя. Един човек ви пожелава щастлив живот на таз земя". Изтръпвам цялата примряла, изтръгвам розите с вик, една бележка малка, бяла седи в тях без плик. "Бъди щастлива" - и неговото име, най-хубавото на света, което днес не трябва да изричам. Защото съм омъжена жена.

image

Обичаш ли ще бъдеш, изоставена, игра такава има в любовта един за влюбен се преставя и победен излиза след това. Затова на безразличен се преструвай, студен като камак бъди. Обичай, на първа не целувай, защото победена ще бъдеш ти.

image

Родих се без да искам, ще умра без да искам, затова ще живея както "изкам"!!!

image

Люби този, който те обича, а не този, който те привлича.

image

Звъни се, тичам да отворя. Отварям и се дърпам в миг назад. В синкавия полуздрач на двора сти един познат, един познат съвсем забравен, а някога обичан може би?! И после както често става той в други пътища одби. Година, две боля сърцето, самотна бях в онези дълги дни. Сега видях у нас да свети, отбил се и звъни. Разказва, че ме е срештнал скоро, държи рацете ми и хубаво, и лъскаво говори с дъх голи моето сърце, шепва, че ме чака тази вечер, премълчава своята вина: Аз казах тихо: "Стига вече. Иди си. Късно позвъня"

image

image

Аз нямам щастието да бъда обичана, но поне имим горчивата наслада да страдам по този, който обичам.

image

Името ти мога да забрава, гласно да не го изричам, спомените мога в сълзи да одавя, но не мога да не те обичам.

image

Какво сте вие момчетата, долни, подли същества, фатална грешка на природата! Нещастници каква съдба!

image

Уста в уста, очи в очи, то в ръка, ръка в онова, но не и това в онова!

image

Понеделник, предай на Вторник да предаде на Сряда за Четвъртък на Петък, че утре не е Събота, а Неделя.

image

Живота е Химия. Любовта е явление. Целувката химично съединение.

image

Защо да те мразя? Всичко бе прекрасно! Обичах те силно, обичана аз бях! Раздялата настъпи след бурното щастие, след нежната пролет, студения мраз. За моята мъка ти няма да чуеш, ни дума, ни укор от моята уста. Защо да те мразя след оганя с бурен, устата да топли сърцето с жарта.

image

Ти спомняш ли си първата целувка, лъчите в мойте очи, а после капките дъждовни се сляха с мойте очи. Ти спомняш ли си капките дъждовни и нежеланото дете от теб майка на 17 години малко смешничко звучи. Сълзи блестят в очите сини - това дете мечтите разби. От всичко се боя и често на пейката седях. А ти не се обади вече, дори не зная дали си жив. Обичах те, но уви за мен живота стана сив. И ако някога се върнеш ти при нас ти знаеш, че аз ще ти простя, но не заради моята мъртва обич, а защото си на моя син баща.

image

В едно момче се влюбих аз лудешки, едно момче сърцето ми плени и аз прощавах всичките му грешки, но изневярата не му простих. Ти знаеш ли какво е да обичаш, знаеш ли какво е любовта към едно момче, което истенски обичах, а как боли, когато ти изневери.

image

Аз искам да забравя любовта, но не мога не се забравя лесно любовта. Едни очи ме лъгаха жестоко и аз не ще им никога простя.

image




Гласувай:
0



Следващ постинг
Предишен постинг

Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: krissssssssss
Категория: Други
Прочетен: 67121
Постинги: 16
Коментари: 19
Гласове: 54
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930